Beste Service Award 2018

Beste Service Award 2018

Gisterenmiddag zijn dertien Nederlandse dienstverleners beloond met de Opiness Beste Service Awards van 2018. Een onafhankelijke consumentenprijs puur gebaseerd op klantreviews. De 2018 winnaars dit jaar zijn: Ditzo, Coolblue, Knab, Simyo, KPN Internet, KLM, Picnic, UnitedConsumers, Zicht adviseurs, Tieleman Keukens, Cruisewinkel en webwinkels Arbrini en Fuif.nl. Uit de review analyse van 1.500 klantmeningen blijkt het onderscheidende vermogen van de winnaars zit in: doen wat is beloofd. Snelheid en gemak van leveren via digitale middelen. Een vriendelijke en kundige klantenservice die natuurlijk snel te bereiken is.

  • Kies een pagina
  • Mijn stijlboek
Doe wat je zegt

Het nakomen van de belofte door bedrijven blijft jaar op jaar het belangrijkste element om tevreden klanten te hebben en te behouden blijkt uit de klantreviews. Hierdoor ontstaat vertrouwen en blijven klanten jaren klant. Wie duurzame klantenrelaties wil, zal hier moeten beginnen. Maak het waar of pas je boodschap aan.

Keukenaanbieders

Tieleman Keukens heeft zich dit jaar hoogwaardig ingezet qua service en de hoogste score behaald in de gestelde termijn ten opzichte van alle anderen. Vooral op gebied van deskundigheid (zowel adviseurs als monteurs), prijs/kwaliteit verhouding, klantbeleving, klantvriendelijk personeel en uiteraard de service.

De Opiness Award is een onafhankelijke consumentenprijs puur gebaseerd op klantreviews. Dankzij de reviews van klanten heeft Tieleman ook dit jaar weer een award in de wacht mogen slepen. Met een gemiddelde van een 8,9 (uit ruim 1.600 reviews) heeft Tieleman Keukens de andere Nederlandse keukenaanbieders kunnen verslaan.

Over de Opiness Beste Service Awards

Jaarlijks kijkt Opiness naar de prestaties in diverse segmenten van bedrijven op basis van de reviews die zij krijgen van hun klanten op het onafhankelijke platform. De bedrijven met het hoogste rapportcijfer in hun branche en voldoende meningen worden categoriewinnaar. De Beste Service Awards werden dit jaar mede mogelijk gemaakt door OBI4wan en FreshForward.

Over Opiness.nl

Opiness.nl is een onafhankelijk online platform waar consumenten dienstverleners kunnen beoordelen en vergelijken op klantoordeel. Reviews van anderen zijn zeer waardevol wanneer u een keuze moet maken. Opiness nodigt bedrijven dan ook uit om openlijk het resultaat van hun klantonderzoek te publiceren op Opiness, mits men werkt met een bureau en men bereid is alle informatie transparant te publiceren. Opiness is inmiddels het grootste, onafhankelijke platform voor meningen over dienstverleners en heeft al meer dan 4,5 miljoen reviews online.

  • Kies een pagina
  • Mijn stijlboek
  • Kies een pagina
  • Mijn stijlboek
  • Kies een pagina
  • Mijn stijlboek
  • Kies een pagina
  • Mijn stijlboek